Werken bij woCom is

  • 90 geweldige collega's
  • een gezellige werksfeer
  • een thuis bieden aan onze klanten

Teamleider Dagelijks Onderhoud

Overdrijven past niet zo bij ons, maar er is geen woord gelogen wanneer we zeggen dat dit een cruciale en prachtige functie is: teamleider Dagelijks Onderhoud. Wat jij doet, staat direct in relatie tot wat wij het allerbelangrijkste vinden: huurderstevredenheid. Heb je kennis van de processen en ben je een sterke leider die mensen in hun kracht zet? Dan is het tijd voor een kennismaking!

Even voorstellen

Wij zijn woCom, een woningcorporatie in Someren. Wij vinden het belangrijk dat iedereen fijn kan wonen. Daarom bouwen, beheren en verhuren wij sociale huurwoningen in de gemeenten Asten, Cranendonck, Heeze-Leende, Helmond, Laarbeek en Someren; ongeveer 8.500 woningen in totaal. Dat doen we al meer dan honderd jaar. Samen maken we oplossingen mogelijk. Als échte woCommer ben je betrokken bij je werk, neem je verantwoordelijkheid en werk je samen met bewoners, collega’s en netwerkpartners. Sluit je aan bij woCom en maak samen met ons het verschil! We hebben een mooie plek vrij voor een teamleider Dagelijks Onderhoud.

Jouw uitdaging

Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van het woningbezit van woCom en de drijvende kracht van onze opzichters. Jouw team heeft je nodig als de sterke leider die de lijnen uitzet en bewaakt, die met kennis van wat er speelt het beste in iedereen naar boven haalt. Je bent de verbinder die stuurt op een eenduidige werkwijze. HRM-taken als werving, selectie en onboarding rusten ook bij jou.

Tot je financiële verantwoordelijkheid behoren het opstellen, uitvoeren en bewaken van de teambegroting. Je hebt veel contact met het team Financiën en spreekt je analytisch vermogen aan om bij te sturen wanneer budgetoverschrijdingen in beeld komen.

Samen met de opzichters organiseer je het dagelijks onderhoud voor onze bewoners. Hieronder verstaan we o.a. het reparatie-, vraaggestuurd en mutatie-onderhoud. Met kennis van deze werkvelden zie je erop toe dat deze processen goed lopen. Je bent een klankbord voor collega opzichters; de manager vastgoed geeft jou veel vertrouwen en leunt op je advies.

Je voert gesprekken met de (twee vaste) aannemers en bent scherp op de kwaliteit en op prijsafspraken. Samen met hen kijk je hoe we processen kunnen verbeteren en innoveren.

Waarom je deze job ontzettend leuk gaat vinden

  1. Je krijgt de kans en de slagkracht om te bouwen aan je team
  2. Wat je doet, is belangrijk voor onze bewoners
  3. Dit is een geweldige branche om je verstand van techniek aan het werk te zetten

Dit ben jij

Als organisatie kijken we het allereerst naar jou als persoon. Je bent iemand die samenwerken heel hoog in het vaandel draagt. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en resultaatgericht. In de hectiek die op jouw afdeling kan heersen, bewaar je het overzicht en stuur je op de afspraken in het grote plan.

Het volgende heb je in de pocket:

  • Een hbo-niveau in bouwtechniek, bereikt door opleiding en/of ervaring
  • Leidinggevende ervaring
  • Kennis van de branche

Belangrijk: we vinden je talent, ambitie en leergierigheid heel belangrijk. Kun je ons laten zien waarom deze rol bij je gaat passen, ook al moet je aan de kennis werken of is je leidinggevende ervaring nog niet jarenlang? Dan gaan we ook graag het gesprek aan.

Wij bieden jou

  • Een uitdagende baan, met veel ruimte voor eigen invulling. We starten altijd met een jaarcontract en zetten dit graag om in een contract voor onbepaalde tijd.
  • Je krijgt een goed salaris, ingedeeld in schaal K, met een bruto maandsalaris tussen € 5.097,- en € 6.890,-, afhankelijk van wat je meebrengt.
  • De overige arbeidsvoorwaarden zijn uiteraard ook uitstekend: een goed pensioen, jaarlijks ruim vijf weken aan verlofdagen, de mogelijkheid om extra verlof te kopen, een eindejaarsuitkering, een vitaliteitsbudget van € 250,- netto per jaar en gezellige personeelsuitjes en -feestjes.
  • Aandacht voor wie je bent en wat je nodig hebt, ook als het gaat om de werk-privé balans.
  • Hybride werken is mogelijk. Vier dagen werken ook. Je krijgt een laptop, telefoon, én faciliteiten voor thuiswerken.

Kennismaken

Ben je enthousiast geworden van wat je leest? Stuur dan jouw motivatie en CV vóór 24 november 2025 via de solliciteerbutton. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet en bel of WhatsApp met onze manager Vastgoed, Anke Nieuwland (06-10220850). We gaan graag het gesprek met je aan en je bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij ‘ons woCom’.

Functie informatie

Omschrijving

Zoek je een leidinggevende functie waarin techniek en menselijk inzicht elkaar ontmoeten? Welkom bij woCom!

Opleidingsniveau

HBO

Dienstverband

Jaarcontract

Contractduur

Fulltime

Direct Solliciteren
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×